درباره ما | 09133103624  32239478-031 

سبد (0)

راکت بدمینتون یونکس مدل VOLTRIC 80 E-tune اوریجینال

تماس بگیرید
09133103624

راکتی جدید باخصوصیات و طراحی نوین ،نوآورانه و داشتن نوع پین های متفاوت توسط شرکت یونکس در ژاپن تولید میگردد. انعطاف شفت این راکت خشک، ساختارفریم آن گرافیت بادرصدبالا+ تنگستن وساختار شفتش گرافیت بادرصد خیلی بالاست. وزن VOLTRIC 80E_TUNE حدود (۸۴.۹-۸۰) ۴U و دارای ویژگیهای بسیار است.

بازدید :
3160 نفر
جنس : گرافیت بادرصدبالا+ تنگستن
زه کشی شده؟ : خیر
تحمل زه کشی‏ : ۲۶-۱۹ پوند
اتصال فریم و میله : یکپارچه
همراه با کاور؟ : بله
مورد استفاده : ورزش بدمینتون
انعطاف پذیری : خشک (STIFF)
کشور تولید کننده : ژاپن
توضیحات کامل

راکت بدمینتون یونکس مدل VOLTRIC 80 E-tune اوریجینال

شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی این راکت ساختار گرافیتی بدنه‌ی آن است. شفت و فریم این راکت ساختاری یک تکه دارند و از جنس گرافیت که پایدارترین شکال کربن است ساخته شده. دسته‌ی این راکت قابلیت انعطاف‌پذیری و برگشت‌پذیری بالایی دارد. این راکت تمام ویژگی‌های یک راکت استاندارد را دارد و از آن می‌توان به‌عنوان یک راکت حرفه‌ای یاد کرد. طبق قوانین بدمینتون وزن راکت باید بین 80 تا 100 گرم باشد، که این راکت با وزن بدون زه 80 گرم از وزن بسیار کمی برخوردار است و از این نظر کاملا استاندارد است. طول این راکت 67.5 سانتی‌متر است و اندازه‌ی گریپ آن US4 است. گریپ یا دسته‌ی این راکت با فوم پوشیده شده که مانع از تعریق دست در هنگام بازی می‌شود.

ترکیب قدرت باورنکردنی و بدست گرفتن یک راکت سریع بواسطه داشتن نوع پین های متفاوت و تکنولوژیهای خاص دراین راکت سرعت ضربه بسیار بالا رفته و بازیکنان میتوانند از اسمش های خود لذت ببرند.

در مجموع ولتریک ۸۰E-TUNE یک راکت سر سنگین (HEAD HEAVY) و به بازیکنانی که مچ قوی داشته و بازی آنها حمله است توصیه میگردد.

Nanopreme

یک سطح جدید از فناوری نانو است که در مقیاس کمتر از ۰.۰۰۰۰۰۱ متر با استفاده از یک رزین اپوکسی برای اتصال فیبرهای گرافیت (کربن) به یکدیگر عمل می‌کند. Nanopreme از ویژگی‌های محدودی از فن‌آوری کربن برای تحمل سختی، انعطاف پذیری بالا و تحمل زیاد است که به تنهایی یک ویژگی خاص را به راکت اعطا می‌کند.

Nanopreme

TRI-VOLTAGE SYSTEM

بطور عموم، وزن اضافی در بالای فریم راکت قدرت ضربه را افزایش داده اما ممکن است کمی از تیزی راکت کاسته شود، در مقابل راکتهای سر سبک تیز و سرعتی‌تر و با کاستی قدرت مواجه هستند. برای اولین بار شرکت یونکس تکنولوژی جدیدی را با موفقیت از ویژگی‌های قدرت استثنائی و سرعت بالا توسعه داده تا بازیکنان بتوانند ترکیبی از قدرت و سرعت را در فریم راکتهای خود داشته باشند.

TRI-VOLTAGE SYSTEM

نانومتریک Nanometric

نانومتریک قدرت اتصال بین الیاف کربن را افزایش می‌دهد، همچنین ۶۰% ضخامت باعث می‌شود سختی راکت در شفت و فریم بالا برود بدون اینکه وزن راکت افزایش یابد. انقلاب نانومتریک در واقع حفظ سختی، وزن سبک، سرعت و کنترل بهتر در راکت می‌باشد.

نانومتریک Nanometric

E-tune

نوعی پین‌های خاص که به راکت اجازه تنظیمات بیشتری داده و توازن راکت بهتر شده، بدون اینکه قدرت آن کاهش یابد. این پین‌های اضافی در راکت به بازیکنان اجازه می‌دهد که در ضرباتشان حداقل ۳ درصد افزایش قدرت را حس نمایند.

E-tune

ایزومتریک Isometric

در این تکنولوژی شفت راکتها مربعی طراحی شده تا زه‌ها ( نخ‌ها) در راستای عمودی و افقی در تمام جهات نقاط بیشتری را احاطه کنند. در واقع در این نوع فریم‌ها نسبت به فریم‌های قبلی (تخم مرغی شکل) فضای بیشتری به بازیکنان در ضربات می‌دهد.

ایزومتریک Isometric

NEW Grommet Pattern

ایجاد پین‌های متعدد با فاصله یکنواخت باعث می‌شود تا زه‌ها با نظم خاصی زهکشی شوند تا کارایی بالایی داشته باشد.

NEW Grommet Pattern

SOLID FEEL CORE

نوعی تکنولوژی خاص ژاپنی که باعث جلوگیری از لرزش‌های مضرر در فریم راکت می‌شود.

SOLID FEEL CORE

AERO+BOX variframe

ترکیبی از مواد سخت برای روانه کردن ضربات سریع و با دقت.

AERO+BOX variframe

NEW Built-in T-Joint

NEW Built-in T-Joint  از یک ماده پلاستیکی سبک وزن ساخته شده از فوم و رزین که کیفیت و عملکرد راکت را در اتصال شفت به فریم افزایش می‌دهد و باعث بالا بردن ثبات و سرعت توپ در برخورد با زه می‌شود.

NEW Built-in T-Joint

T-anchor

یک توع مواد سخت ترکیبی که در T-Joint بکار برده می‌شود که باعث کاهش لغزش و لرزش اضافه اتصال شفت به فریم گردد.

T-anchor

Ultra slim long shaft

قرار دادن Nanopreme در شفت راکت، شتاب بیشتری نسبت دیگر راکتها تضمین می‌کند، در عین حال هنگام خم کردن و رها کردن دو راکت تحت یک نیروی مجازی یکسان، راکتی که خیلی شفت نازک و بلندی داشته باشد تقریباً دو برابر دیگر راکتها ضربه روانه می‌کند (حدود ۰.۰۱۸ ثانیه) همین امر موجب ذخیره نیرو از شفت و انتقال آن به فریم می‌گردد.

Ultra slim long shaft

Control Support Cap

این تکنولوژی طوری طراحی شده که قیفی بالای گریپ (دسته) نسبت به راکتهای دیگر ۸۸% تخت تر و عریض تر شده، این تغییرات در جهت سریع دنبال کردن راکت و مانور فوق العاده سریع راکت می‌باشد.

Control Support Cap


به طور کلی راکت های بدمینتون به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

1- راکت های مبتدی: برای افرادی که میخواهند به تازگی بدمینتون را آغاز کنند راکت های مبتدی مناسب ترین گزینه میباشد زیرا اغلب از جنس آلمینیوم ساخته می شوند تا مقاومت بالایی داشته باشند و در اثر اشتباهات مبتدیانه ی بازیکن صدمه ندانی نبینند، علاوه بر این در ابتدای ورزش بدمینتون تا مشخص شدن سبک بازیکن بهتر است از راکت های مبتدی استفاده شود تا بعدا بتوان راکت بهتری برای مراحل بالا تر اتنخاب کرد.

2- راکت های متوسط: کیفیت بالاتری نسبت به راکت های مبتدی دارند. شفت این راکت ها اغلب از جنس کربن است و فریم آنها از آلمینیوم می باشد.

3- راکت های حرفه ای: از کربن گرافیت ساخته شده اند و وزن و انعطاف پذیری بالایی دارند، این راکت های مورد قبول ورزشکاران حرفه ای می باشند و اغلب در مسابقات استفاده می شوند.

راکت ها از نظر تعادل و استراتژي بازي به سه دسته تقسيم مي شوند:

1- راکت هاي کنترلي بدمینتون: اين دسته از راکت ها داراي هد يا فريم سبکتري بوده و به همين جهت بازيکنان قدرت کنترل بالاتري روي ضربات خواهد داشت.چرا که با سبک تر شدن فريم راکت، بازيکنان با دقت بالاتري به توپ ضربه خواهد زد.البته ميزان انعطاف راکت که اساسا توسط شفت ايجاد مي شود نيز در اين امر تاثيرگذار است.

2- راکت هاي ترکيبي بدمینتون: در اين دسته از راکت ها، وزن راکت به طور متعادل در کل راکت توزيع شده و عموما از نظر انعطاف شفت، انعطاف متوسطي دارند.

3- راکت هاي قدرتي يا تهاجمي بدمینتون: در اين راکت ها بالانس راکت به سمت فريم يا هد راکت مي باشد و عموما از تمرکز وزن بيشتري در نميه بالايي فريم يا هد راکت برخوردار هستند.همچنين انعطاف شفت راکت تاثير زيادي از نحوه انتقال قدرت ضربه مي گذارد.

4- راکت هاي سرعتي بدمینتون: ويژگي سرعت در راکت ها، محدود به نوع خاصي از راکت ها نمي شود، چرا که با طراحي خاص فريم و شفت راکت ها، اين ويژگي در تعداد زيادي از راکت ها ديده مي شود. به کمک علم روز و تکنولوژي بالا و همچنين استفاده از افراد متخصص در زمينه طراحي آيروديناميکي، سعي بر آن شده که ميزان اصطکاک با هوا به حداقل برسد تا با استفاده از ويژگي سرعت بالا، بازيکنان لذت بيشتري از ضربات خود با راکت ها ببرند و در نهايت تيجه ي بهتري کسب کنند.قابل ذکر است که راکت هاي حرفه اي با طراحي منحصر به فرد و شفت، به هر چه بيشتر شدن بازدهي راکت کمک مي کند.اين طراحي منحصر به فرد به همراه تکنولوژي هاي جديد، نظير فناوري نانو و يا فريم هاي آيروديناميک، به هر چه بيشتر شدن سرعت راکت و قدرت مانور و حرکت بيشتر در هوا کمک مي کند.


راهنمای خرید راکت بدمینتون

 آیا واقعا از بازی بدمینتون لذت می برید، اما راکت خود ندارید؟ برای شروع ورزش بدمینتون احتمالا اولین سوال شما این است که چگونه یک راکت بدمینتون خوب بخرم؟ دستورالعمل های موجود در آموزش زیر را دنبال کنید تا نحوه خرید یک راکت بدمینتون خوب را بیاموزید:

چگونه یک راکت بدمینتون خوب بخریم؟

 

 

نظرات

نوشتن دیدگاه

با توجه به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با یادآوری نقاط قوت و ضعف، ما را در این امر یاری فرمایید.
چند نکته:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.


Company MAXXmarketing GmbH
بدمینتون اصفهان

 آدرس: اصفهان - خیابان آمادگاه - جنب هتل عباسی اصفهان - مجتمع گلدیس - مقابل تالار بدمینتون اصفهان - پلاک 57