درباره ما | 09133103624  32239478-031 

سبد (0)

راکت بدمینتون Apacs مدل blend duo 88

تماس بگیرید
09133103624

Blend Technology Frame - این فناوری ترکیبی بین سرعت و قدرت در فریم ایجاد می کند که بازیکن را قادر می سازد تا بهترین بازی خود را اجرا نماید. با استفاده از این راکت می توانید ضربات اسمش خود را بسیار چابک، سریع و قدرتمند اجرا نمایید.

بازدید :
847 نفر
جنس : Graphite
وزن : 76 گرم
تحمل زه کشی‏ : 32lbs
اتصال فریم و میله : یکپارچه
همراه با کاور؟ : بله
طول : 672mm +/- 2
مورد استفاده : ورزش بدمینتون
ویژگی های تخصصی : 100% اوریجینال
بالانس(توازن) : 300mm +/- 3 (سرسنگین)
انعطاف پذیری : متوسط (MEDIUM)
توضیحات کامل

درباره راکت بدمینتون Apacs مدل blend duo 88

قاب سر با قابلیت ایزومتریک - طول رشته های اصلی و متقاطع رشته را برابر می کند ، نقطه شیرین را برای دقت سازگارتر حتی در ضربات خارج از مرکز بزرگ می کند.
Blend Technology Frame - این فناوری ترکیبی بین سرعت و قدرت در فریم ایجاد می کند که بازیکن را قادر می سازد تا بهترین بازی خود را اجرا نماید. با استفاده از این راکت می توانید ضربات اسمش خود را بسیار چابک، سریع و قدرتمند اجرا نمایید.
قاب سازه تقویت شده - مواد جدید در قاب به منظور ساختن قاب فوق العاده با مقاومت بالا و سختی به کار گرفته می شوند. در نتیجه می تواند کشش رشته را تا 38 پوند کنترل کند.
وزن سبک - این راکت وزن سبک با 79 گرم (6U) به شما امکان می دهد تا به سرعت حرکت کرده و نوسان سریع را تحویل نماید تا حریف خود را غافلگیر کنید.
76 سیستم Grommets - این ساختار سوراخ های grommet تک پاس سوراخ های grommet بیشتری ایجاد می کند و یک الگوی رشته ای با عملکرد بالا ایجاد می کند که 7٪ دوام بیشتری دارد.


راهنمای خرید راکت بدمینتون

 آیا واقعا از بازی بدمینتون لذت می برید، اما راکت خود ندارید؟ برای شروع ورزش بدمینتون احتمالا اولین سوال شما این است که چگونه یک راکت بدمینتون خوب بخرم؟ دستورالعمل های موجود در آموزش زیر را دنبال کنید تا نحوه خرید یک راکت بدمینتون خوب را بیاموزید:

چگونه یک راکت بدمینتون خوب بخریم؟

 

نظرات

نوشتن دیدگاه

با توجه به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با یادآوری نقاط قوت و ضعف، ما را در این امر یاری فرمایید.
چند نکته:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.


Company MAXXmarketing GmbH
بدمینتون اصفهان

 آدرس: اصفهان - خیابان آمادگاه - جنب هتل عباسی اصفهان - مجتمع گلدیس - مقابل تالار بدمینتون اصفهان - پلاک 57