درباره ما | 09133103624  32239478-031 

سبد (0)

آموزش اسمش در بدمینتون

انواع اسمش در بدمینتون

اگر بازی بدمینتون را فقط برای سرگرمی انجام می دهید نیاز چندانی به آموزش اسمش در بدمینتون ندارید! اما اگر می خواهید فراتر از این عمل کنید و بازی بدمینتون خود را ارتقاء دهید، ضربه اسمش در بدیمنتون، همان چیزی است که نیاز دارید. در بازی بدمینتون سه نوع اصلی اسمش وجود دارد: 

  1. ضربه اسمش فورهند در بدمینتون
  2. ضربه اسمش بکهند در بدمینتون
  3. ضربه اسمش پرشی در بدمینتون
روش 1

آموزش اسمش فورهند در بدمینتون

  1. آموزش اسمش در بدمینتون
    1
    در بازی بدمینتون تا جای ممکن، خود را سریع تر به شاتل برسانید.
    گوش به زنگ باشید و در هر لحظه آماده باشید تا بتوانید شاتل را با ضربه اسمش برگردانید. با دقت به دست حریف خود نگاه کنید و بلافاصله بعد از ضربه وی و یا همزمان با ضربه حریف، به سمت شاتل حرکت کنید تا در این صورت زیر و پشت شاتل قرار بگیرید. در این صورت زمان بیشتری برای اجرای یک ضربه اسمش حرفه ای خواهید داشت.
    • برای اینکه بتوانید ضربه اسمش بهتری را اجرا نمایید، تا می توانید سریع تر خود را به محل شاتل برسانید.
    • شاید از بازیکنان حرفه ای بدمینتون اصطلاح "تزریق سرعت" را شنیده باشید. همه این بدان معنی است که شما باید با افزایش سرعت، خود را سریع تر به مکان شاتل برسانید تا بتوانید ضربه اسمش بهتری را اجرا نمایید.
     
     
  2. آموزش اسمش در بدمینتون
    2
    قبل از ضربه حریف، موضع مطمئنی داشته باشید.
    اگر ارتفاع شاتل کم باشد، ممکن است وقت زیادی برای واکنش و یا اجرای ضربه اسمش نداشته باشید. بنابراین همیشه قبل از ضربه حریف، هر دو پای شما به سمت زمین حریف باشد و پاهایتان باید تقریباً به عرض شانه فاصله داشته باشد ، زانوها کمی خم شده و چشم ها توپ را ردیابی کنند.
    • تعادل در این مرحله مهمتر از نحوه اجرای ضربه اسمش است. اگر از تعادل خوبی برخوردار نباشید ، تأثیر منفی بر ضربه اسمش شما خواهد داشت.
     
  3. آموزش اسمش در بدمینتون
    3
    بازوی خود را بالا آورده و آماده ضربه اسمش شوید.
    در حالی که هنوز راحت هستید راکت خود را به حالت ایستاده و تا حد ممکن به عقب نگه دارید. دست باید در آرنج خم و در حد چانه باشد.
    • انگشتان دست غیر راکت شما می توانند به هر شکلی که دوست دارید قرار بگیرند. حلقه زدن انگشتان خود به داخل مشت بیشترین محبوبیت را دارد ، اما می توانید آنها را نیز پهن کنید.
    • هنگام آماده شدن برای زدن ، زاویه ای را که شاتل طی می کند تصور کنید. باید تا حد امکان شیب دار به سمت پایین باشد.
    • بالا بردن دست غیر راکت شما به عنوان یک تعادل برای راکت شما عمل می کند و ثبات بیشتری برای ضربه اسمش ایجاد می کند. 
     
  4. آموزش اسمش در بدمینتون
    4
    آموزش ضربه به شاتل در اسمش
    تا جایی که می توانید در بالاترین نقطه به شاتل، ضربه بزنید. قبل از چرخش، عمیق استنشاق کنید و بازوی غیر راکت خود را به اندازه تقریباً شانه دراز کنید. با بازوی کاملا باز راکت کنید و در حین انجام بازدم را بیرون دهید. هنگام چرخش ، پای راکت شما باید به جلو حرکت کند.
    • قدرت در این مرحله مهم است ، اما مهمتر از آن ضربه زدن به شاتل با مرکز راکت است.
    • هنگامی که احساس می کنید راکت با شاتل تماس می گیرد ، مچ دست خود را به سمت پایین محکم کنید. این باعث افزایش قدرت و شیب در اثر ضربه می شود.
    • همزمان با چرخش در شاتل ، می توانید با انقباض شکم ، قدرت اسمش خود را افزایش دهید.
     
  5. آموزش بدمینتون حضوری در اصفهان

    جهت ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزش بدمینتون با شماره مبایل 09133103624 تماس حاصل فرمایید.

    کلیک کنید
     
  6. آموزش اسمش در بدمینتون
    5
    همزمان با اجرای اسمش به سمت مرکز زمین رفته و آماده ضربه بعدی شوید.
    بازگشت اسمش برای حریف (های) شما بسیار دشوارتر خواهد بود. اما درصورتی که آنها موفق به دریافت آن شدند و از روی تور عبور کرد، باید آماده ارسال سریع آن باشید.
     
 
 
روش 2

آموزش اسمش پرشی در بدمینتون

  1. آموزش اسمش در بدمینتون
    1
    تا جای ممکن سریع زیر و پشت شاتل قرار بگیرید.
    در بازی بدمینتون، رسیدن سریع به شاتل برای اجرای اسمش پرشی از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر آهسته حرکت کنید ، ارتفاع شاتل کم شده و نمی توانید اسمش خوبی را اجرا نمایید. برای اجرای اسمش پرشی، راکت بدمینتون را سمت راست یا فورهند، آماده کنید.
    • یک اسمش پرشی در ابتدا بسیار شبیه به یک اسمش معمولی است: سمت بدن و پاهای شما باید به سمت کنار زمین باشد و موضع شما باید محکم باشد.
    • اسمش پرشی، شاتل را با قدرت بیشتر و با زاویه تندتر باز می گرداند و بازگشت آنرا دشوارتر می کند.
    • بدن خود را شل اما آماده نگه دارید. در هنگام اجرای اسمش پرشی معمولاً در کلیه عضلات بدن تنش ایجاد می شود و این مورد می تواند دامنه حرکات شما را محدود کند.
     
  2. آموزش اسمش در بدمینتون
    2
    آماده پرش شوید.
    در حالی که چشم خود را به شاتل نگه داشته اید ، بازوی راکت خود را تا جایی که می توانید عقب بکشید. بازوی غیر راکت شما تقریباً هم سطح با دنده ها و در آرنج خم خواهد بود. کمی از زانوها خم شوید و کمی به جلو خم شوید. همه چیز آماده است؟ اکنون آماده پرش هستید. 
     
  3. آموزش اسمش در بدمینتون
    3
    برای رهگیری شاتل در بالاترین نقطه ای که می توانید بروید ، بپرید.
    نفس عمیق بکشید  بین 30 تا 60 سانتیمتر بپرید ، سینه و بدن خود را به سمتی که می خواهید شاتل برود هدف قرار دهید و با مرکز قوس راکت ضربه اسمش را اجرا نمایید. بازوی غیر راکت خود را دراز کنید تا در بالای سر و در کنار شما باشد تا بتوانید تعادل را در هوا حفظ کنید.
    • زمان بندی کلید یک اسمش پرشی خوب است. بهترین حالت این است که در بالاترین نقطه به شاتل بدمینتون ضربه بزنید زمانی که در بالاترین نقطه قرار گرفتید بدن را بچرخانید و همزمان ضربه بزنید.
    • در لحظه پرش، پاهای شما باید بیشتر صاف باشد. هنگامی که به نقطه رهگیری می رسید ، پاها را به عقب خم کنید. 
     
  4. آموزش اسمش در بدمینتون
    4
    شاتل را از روی تور اسمش کنید.
    راکت خود را به جلو بچرخانید تا به شاتل برخورد کند و همانطور که این کار را انجام می دهید ، بازوی غیر راکت خود را به پهلو پایین آورده و از آرنج صاف کنید. همزمان ، تا می توانید شکم خود را فشار دهید و پای راکت خود را کمی جلو بیاورید. 
    • یک تصویر ذهنی واضح از زاویه ای که می خواهید شاتل را از طریق تور عبور دهید ، تصور کنید. این به بهبود دقت و اجرای یک اسمش بی نقص کمک می کند.
    • اگر به اندازه کافی عقب از شاتل قرار نگرفته باشید، یا اگر خیلی از آن جلوتر باشید ، نمی توانید بازوی خود را در هنگام چرخش کاملاً دراز کنید. این قدرت اسمش شما را کاهش خواهد داد. بنابراین مهمترین نکته در اجرای اسمش پرشی قرار گیری در موقعیت مناسب است.
     
  5. آموزش اسمش در بدمینتون
    5
    بعد از اسمش پرشی در مرکز زمین بدمینتون قرار بگیرید.
    حرکت پرشی خود را پس از برخورد به شاتل ادامه دهید تا بازوی شما به سمت جلو و بیشتر مستقیم باشد. وقتی به زمین نزدیک می شوید ، پای راکت خود را به جلو بیاورید تا آماده فرود باشید. پس از فرود، در مرکز زمین تثبیت شده و آماده حرکت بعدی و برگشت شاتل باشید.
    • در شرایطی که شاتل به سمت بالا و مرکز زمین بدمینتون پرتاب می شود ، ضربه اسمش پرشی، مناسب ترین انتخاب است.
     
 
 
روش 3

آموزش اسمش بکهند در بازی بدمینتون

  1. آموزش اسمش در بدمینتون
    1
    برای اجرای اسمش بکهند ابتدا راکت را بصورت بکهند در دست بگیرید.
    اسمش بکهند یک ضربه تهاجمی پیشرفته است و یکی از سخت ترین ضربه ها برای بازگشت شاتل در بازی بدمینتون محسوب می شود.ضربه اسمش بکهند برای بازگشت هایی که شاتل را بلند اما نسبتاً کوتاه می فرستند ایده آل است. این ضربه به حریف شما فرصت کمی برای واکنش نشان دادن می دهد.
    • از آنجا که ضربه اسمش بکهند کمی دشوارتر است ، مطمئن شوید که قبل از اجرای اسمش بکهند، مطابق تصویر بالا، راکت بطور صحیح در دست شما قرار گرفته است و شصت در امتداد راکت باشد.
    • برای اجرای یک اسمش بکهند، بسیار مهم است که بتوانید به سرعت و بدون درگیری فکری، راکت را بصورت بکهند در دست بگیرید.
     
  2. آموزش اسمش در بدمینتون
    2
    در موقعیت اجرای اسمش بکهند قرار بگیرید.
    مانند دیگر ضربه های بدمینتون، در زیر و کمی عقب تر از شاتل قرار بگیرید. به حالت گرفتن راکت بصورت بکهند بروید و قسمت سینه و جلوی بدن خود را به قسمت عقب زمین بدمینتون قرار دهید. هرچه سریعتر بتوانید راکت را بصورت بکهند در دست بگیرید، قدر اسمش بکهندتان بیشتر خواهد شد.
    • برخلاف اسمش فورهند و اسمش پرشی در این نوع اسمش، برای بدست آوردن، باید بازوی راکت خود را تا آنجا که ممکن است نزدیک بدن خود قرار دهید، تا بتوانید بیشترین قدرت را ایجاد نمایید.
    • بازوی غیر راکت شما دقیقاً مانند سایر امسش ها باید در کل این ضربه به عنوان تعادل برای بازوی راکت شما عمل کند.
     
  3. آموزش اسمش در بدمینتون
    3
    شاتل را اسمش کرده و برای حرکت بعدی آماده شوید.
    برای اجرای اسمش بکهند، باید یک حرکت صاف و کامل باشد که از نقطه تماس تا جایی که بازوی شما تقریباً صاف باشد امتداد دارد. هنگام تماس ، مچ دست خود را به سرعت با یک حرکت تلنگر بزنید. برای به دست آوردن بهترین ضربه از محکم گرفتن راکت خودداری کنید.
    • هنگامی که راکت شما به شاتل نزدیک می شود ، زاویه ای را تصور کنید که با کمترین فاصله ممکن، شاتل را از روی تور بدمینتون عبور دهید.
    • هنگام اجرای اسمش بکهند، درصد از دست دادن تعادل بسیار بالا است. بنابراین بخاطر بسپارید که از بازوی غیر راکت خود برای ثبات خود استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه

با توجه به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با یادآوری نقاط قوت و ضعف، ما را در این امر یاری فرمایید.
چند نکته:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.


دیدگاه‌ها  

0 # ساحل 1402-08-22 00:10
بسیار عالی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

آموزش بدمینتون

آموزش بدمینتون

مراحل آموزش بدمینتون آموزش بدمینتون شامل 3 بخش است: آموزش قوانین بدمینتون آموزش ضربه زدن در بدمینتون آموزش استراتژی های بدمینتون بازی بدمینتون را می توان با دو یا چهار بازیکن آموزش دید. زمانی که بتوانید توپ بدمینتون را از روی تور عبور دهید و حریف تان نتواند آنرا دریافت نماید امتیاز بازی را کسب نموده اید. بازی بدمینتون شباهت…

آموزش اسمش در بدمینتون

انواع اسمش در بدمینتون اگر بازی بدمینتون را فقط برای سرگرمی انجام می دهید نیاز چندانی به آموزش اسمش در بدمینتون ندارید! اما اگر می خواهید فراتر از این عمل کنید و بازی بدمینتون خود را ارتقاء دهید، ضربه اسمش در بدیمنتون، همان چیزی است که نیاز دارید. در بازی بدمینتون سه نوع اصلی اسمش وجود دارد: ضربه اسمش فورهند…

آموزش سرویس در بدمینتون

آموزش سرویس در بدمینتون در شروع هر رالی بدمینتون، بازیکن باید یک سرویس اجرا کند. بنابراین از آنجایی که سرویس ها بطور مکرر در هر رالی استفاده می شوند آموزش اجرای صحیح سرویس در بدمینتتون بسیار مهم است و مهم است که بدانید چگونه از تکنیک های مختلف سرویس استفاده کنید تا بتوانید حریف خود را تحت کنترل داشته باشید.…

آموزش بدمینتون حرفه ای

مراحل آموزش بدمنیتون حرفه ای 1 آموزش اصول بازی بدمینتتون 2 استفاده از نقاط ضعف حریف در بازی بدمینتون 3 تسلط بر تکنیک های پیشرفته بدمینتون بازی بدمینتون یک ورزش سرگرم کننده و جذاب است. برای اینکه در بازی بدمینتون حرفه ای شوید ، باید پاهایی چابک، تکنیک قوی و استراتژی خوبی داشته باشید. اگر با اصول بازی بدمینتون آشنا…

کلاس بدمینتون در اصفهان

بدمینتون جزء ورزش هایی می باشد که در نگاه اول آسان به نظر می رسد و از نظر کسانی که تا به حال به آن نپرداخته اند آسان است اما در واقع اینطور نیست بدمینتون قواعد خاص خود را دارد و نیاز است تا آنها را آموزش دید. سالن آموزشی بدمینتون اصفهان ، بدمینتون را در تمام سنین آموزش می…

آموزش بدمینتون دوبل

مراحل آموزش بدمینتون دونفره 1- آموزش قوانین سرویس در بازی بدمینتون دوبل 2- آموزش سرویس زدن در بدمینتون دوبل 3- آموزش قرارگیری بازیکنان در زمین بدمینتون دوبل (دونفره) بسیار شبیه به بازی بدمینتون انفرادی است، با این حال تفاوت های جزئی وجود دارد. با دانستن قوانین سرویس و نحوه اجرای ضربه ها می توانید از بازی بدمینتون دونفره لذب ببرید.…

آموزش بستن گریپ

نحوه بستن گریپ روی دسته راکت بدمینتون

نحوه امتیازدهی در بدمینتون

اگر در مورد نحوه امتیازدهی در بازی بدمینتون سردرگم هستید، نگران نباشید! فقط به یاد داشته باشید که هر بار که در رالی برنده می شوید یک امتیاز می گیرید و برای برنده شدن باید 21 امتیاز کسب کنید. علاوه بر این، هر بار که امتیاز می‌گیرید، زمین‌ سرویس را تعویض کنید(سرویس از راست به چپ یا از چپ به…

چگونه یک راکت بدمینتون خوب بخریم؟

آیا واقعا از بازی بدمینتون لذت می برید، اما راکت خود ندارید؟ برای شروع ورزش بدمینتون احتمالا اولین سوال شما این است که چگونه یک راکت بدمینتون خوب بخرم؟ راکت بدمینتتون یکی از مهمترین تجهیزاتی است که برای خرید آن باید دقت بسیار زیادی بخرج بدهید. راکت بدمینتون در حقیقت جزئی از بدن و دست بدمینتون باز محسوب می‌شود و…

نحوه ایستادن در زمین بدمینتون

بدمینتون یک ورزش رقابتی است. از یک راکت و یک شاتل (توپ بدمینتون)تشکیل شده است. این مقاله نحوه ایستادن در زمین بدمینتون را به شما آموزش می دهد. بخش1 نحوه ایستادن هنگام زدن سرویس در بدمینتون 1 برای اجرای سرویس، بهتر است پای چپ به جلو و پای راست به عقب باشد.اگر طبق تصویر بالا بایستید، و حریف تان سرویس…

نحوه برگزاری مسابقات بدمینتون

مسابقات بدمینتون موقعیتی را فراهم می آورد تا بازیکنان بدمینتون بتوانند با سایر تیم ها از باشگاه ها، مناطق یا حتی کشورهای دیگر بازی کرده و کسب مهارت کنند. سازماندهی مسابقات بدمینتون به برنامه ریزی خوب و بودجه نیاز دارد. مراحل مختلف برگزاری مسابقات بدمینتون 1 ابتدا با تیم های خود صحبت کنید تا علاقه افراد را بررسی کنید. شما…

مسابقه بدمینتون سون کاپ

مسابقات بدمینتون سون کاپ مسابقه اول تیم فسفری: "حمید رضا پورهاشمی" و "آرین ادیب نصب" تیم سفید: "یاسین ورزنده" و "دانیال مصطفوی" مسابقه دوم تیم سفید: "فرزاد شینی" و "بهروز شورشی" تیم سیاه: "علیرضا موذنی" و" محمد صاحب قرائنی" مسابقه سوم تیم سفید: "میلاد معروف" و "محمد دانشمند" تیم فسفری: "شاهین عبدالهی" و "مهدی حیدری" مسابقه چهارم تیم فسفری رو…

آموزش سرویس نیمه بلند در بدمینتون

حتی بازیکنان بدمینتون مبتدی نیز احتمالاً می دانند که یک سرویس توسط بازیکن در شروع بازی یا بعد از یک امتیاز انجام می شود. با این حال، سرویس نیمه بلند یا Flick Serve، سطح پیشرفته ای از سرویس است که می تواند حریف شما را از گارد خارج کند. برای اینکه بتوانید یک سرویس نیمه بلند موفق داشته باشید، باید…

برنده شدن در بازی بدمینتون

بدمینتون یک ورزش سرگرم کننده و یک انتخاب عالی برای ورزش کردن است. برنده شدن در بازی بدمینتون نیاز به تمرین جدی و ذهن قوی دارد. برای برنده شدن باید توانایی فیزیکی و همچنین توانایی تفکر استراتژیک خود را بهبود ببخشید. بخش1 با افزایش قدرت بدنی می توانید در بازی بدمینتون برنده شوید 1 برای برنده شدن در بازی بدمینتون…

چطور یک زمین بدمینتون در حیاط خلوت بسازیم؟

چطور یک زمین بدمینتون در حیاط خلوت بسازیم؟ می خواهید بدمینتون بازی کنید اما جایی برای بازی ندارید؟ در اینجا یک ایده سرگرم کننده و راه حلی برای این مشکل ارائه خواهیم کرد. مراحل ایجاد زمین بدمینتون 1 تصمیم بگیرید که کجا زمین بدمینتون خود را ایجاد کنید. اگر حیاط خلوت کوچکی دارید، بهترین انتخاب قرار دادن زمین بدمینتون در…
بدمینتون اصفهان

 آدرس: اصفهان - خیابان آمادگاه - جنب هتل عباسی اصفهان - مجتمع گلدیس - مقابل تالار بدمینتون اصفهان - پلاک 57